Skip to content

הפעלות לאירועים - חברות וארגונים

הפעלות לחברות וארגונים | ימי גיבוש לחברות ומוסדות

קליפ נופש ואירועים בע"מ

החברה המתמחה בארגון וקיום אירועים ואטרקציות, מציעה מגוון סוגי פעילויות וחוויות לאירועי חברה, בין אם מדובר באירוע לעובדים בחברה ובין אם מדובר באירוע למשפחות בחברה, ההפעלות מותאמות בהתאם לדרישת הלקוח ובהתאם לצרכים. בנוסף גם ארגון ימי גיבוש לכלל החברה, או למחלקות ייעודיות, התפורות בדיוק לפי הצרכים של אותה מחלקה.

אנחנו יודעים לעשות הפעלות חוויתיות, אתגריות, מגבשות בהתאם לצורך של הלקוח.

יש לנו מגוון אמצעי הפעלה, ציוד ואטרקציות כגון מתנפחים, מולטימדיה, מציאות מדומה, דוכני מזון, שולחנות משחק, הפעלות חוץ ועוד.

ניתן לשלב גם דוכני מזון ומתנפחים להעשרת האירוע והעצמת החוויה.

שילוב דוכני מזון לאירועי חברות

כשמוציאים אנרגייה רצוי גם לאכול משהו מתוק… החברה מציעה גם מגוון דוכני מזון כגון: דוכן ופל בלגי, דוכן גלידה אמריקאית, עמדת קפה, מפל שוקולד, דוכן פנקייק, דוכן שייקים, מתוקים על שיפוד וכמובן סוכר מתוק (שיערות סבתא) ועוד מאכלים שרופאי השיניים אוהבים… 🙂

שילוב אטרקציות ומתקני הפעלה אתריים למבוגרים

החברה מציעה מגוון רחב של אטרקציות ומתקני הפעלה אתגריים למבוגרים, כגון מגוון מתנפחים אתגריים, מתקני מולטימדיה ומציאות מדומה, משחקי חוץ, ימי ספורט ומשחקי גיבוש לחברות וארגונים. 

אם מדובר במשפחות אז כמובן יש מתנפחים לכל גיל ממגוון סוגים הפעלות פנים הפעלות חוץ, דוכני מזון, בובות דנסרים, מוסיקה, והפנינג מטורף שמשאיר טעם של עוד. הפעילות מיועדת לכל כמות של משתתפים.

התקשרו עכשיו בקליק

הקליקו ושלחו הודעה
היי, איך אפשר לעזור?
היי,
זה ארז,
אני מבין שאתם מתעניינים בהפעלה לאירוע, או בהשכרת ציוד לאירוע.
אתם מוזמנים לפנות אלי בהודעת וואטסאפ
אפשר כמובן גם להתקשר אלי - איך שנוח לכם.
אני והצוות שלי, נמצאים כאן לשירותכם :-)
דילוג לתוכן